مــــــــــاهـیـ ترین ماهــــــی ...

و خدایی که بشدت کافیست...

زندگی دوختن شادی هاست و به تن کردن پیراهن گلدار امید ٬ذهن ما باغچه است گل در آن باید کاشت ٬ورنکاری گل من ٬ علف هرز در آن می روید ....

اول از همه چی ممنون از آقای Ove نویسنده وب مردی به نام اُوِه  که باعث شد به فکر این بیفتم که چرا زنده ام و دلم میخاد زندگی کنم :)

شما هم شرکت کنید خیلی ذهنتون رو درگیر میکنه :)

خب میرم سراغ دلیل هام (اولویت نداره خیلی )

۱_خانواده : شاید یکی از مهمترین دلایل برای زندگی کردن خانواده ام باشه ٬ خانواده کوچیکی که متشکله از بابام و مامانم و داداش کوچیکه :) من عاشق بابا و مامانمم چون از  وقت و جوونی و عشقشون مایه گذاشتن تا منو به اینجا برسونن .

۲_خدا : من باید زندگی کنم چون به آفریدگارم بخاطر  تک تک دم و بازدم هایی که به من تعلق داره مدیونم .

۳_درس : پایه و اساس انتخاب شغل مورد علاقم درسمه باید اونو محکم کنم تا به شغل مورد علاقم برسم .

۴_شغل : من عاشق بوی بیمارستانو آمپول ام...عاشق پک جراحی ام و از همه بیشتر عاشق نجات دادن جون آدمام :)

۵_اختراع : امیدوارم مراحل ثبت دستگاهمون زودتر تموم شه و شروع به تولید انبوه بشه و جواب تلاش هامون بی ثمر نمونه ...

۶_موسیقی :در کنار همه اینها موسیقی و یادگیری ساز های مختلفش یه جایگاه خاصی برام داره که اگه ی درصد کمتر به جراحی علاقه داشتم موزیسین میشدم اما میخوام موسیقی رو هم تجربه کنم ‌.

۷_پرواز : از ورزش هایی که هوایی اند خیلی لذت میبرم مثل زیپ لاین ، سقوط  آزاد و پاراگلایدر و‌........ ....

۸_تجربه چیزای جدید : امتحان غذا ها و رستورانای جدید و کافه های جدید ، ورزشای جدید یا حتی چند تا بازی کامپیوتری جدید :)

۹_سفر : رفتن به جاهایی که ندیدم ، سفر همیشه جز ٕ علایق جدا نشدنی از من بوده :)

۱۰_ فیلم : سالم ترین تفریح :) نزدیک به ۲۰۰،۲۵۰ گیگ فیلم و سریال ندیده دارم :)

۱۱_مهاجرت : یه مهاجرت کوتاه مدت برام جزٕ نیاز ها اساسیه ....دوست دارم با فرهنگ همه جا آشنا شم .

۱۲_دوستام : از همون بچگی دوست زیاد داشتم و دارم که خدا رو شکر اکثرا با معرفتن ....هیچ وقت نمیشه یه جمع دوستانه رو به تنهایی ترجیح داد .

۱۳_ زندگی مستقل : مهمترین دلیل من برا زندگی چون تموم دلایل بالا رو شامل میشه :) میخوام رو پای خودم وایستم و زندگی مو بسازم :)

 

پ ن :اینم ۱۳ دلیل من برا زندگی :) 

پ ن ۲:شما هم بگید : ) لینک پست هاتون رو برای آقای اُوِه بفرستید :)

پ ن ۳: فعلا 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۴
حسان حسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی