مــــــــــاهـیـ ترین ماهــــــی ...

و خدایی که بشدت کافیست...
 ماه من ...
هر شب از پنجره ی غبار گرفته ی اتاقم تو را می نگرم ...
وتو در آسمان شب، با شکوه و عظمت  میدرخشی و با غرور ستاره های دور و برت را تابان می سازی  ...
انقدر نگاهت میکنم که چشم هایم دیگر یاری نمی دهند و من ...
صبح روز بعد با تاسف از خواب بر می خیزم ودوباره  تاشب منتظرت می مانم ...
گوشه دنجی برای خودم ساخته ام و ساعت ها به تو فکر می کنم ...
می دانی برای چه به تو می نگرم ؟
میخواهم در میان هلال تابانت ،معشوق حقیقی را بیابم ...
آری ...
تو خلق شده دست معشوق مهربان و توانای منی ...
میخواهم هر بار که با دقت تر به تو می نگرم به او نزدیک تر شوم ...
به عشقی برسم ...
به اسم الله ...
 
 
#خویش _نوشت 
 
پ ن 1 :خدا جونم ممنون بخاطر لطفی که بهم داشتی :)
پ ن 2 :یه مشکلی داشتم که در کمتر از 24 ساعت حل شد ...بدون هیچ واسطه با خوده خدام حرف زدم :)
پ ن 3 :ماه و ماهی :)
 
فعلا 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
حسان حسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی