مــــــــــاهـیـ ترین ماهــــــی ...

و خدایی که بشدت کافیست...

همیشه فکر میکردم که اگه تو یه قصه پر از زامبی و کشت و کشتار باشه توش عشق هیچ معنی نمیده یعنی خوی خشن اینجور داستان ها نمیتونه روح ظریف و با لطافت عشق رو در بر بگیره اما امروز با یه مثال نقض مواجه شدم و تمام سیستم فکریم بهم ریخته :ااااا {اشاره به عنوان :/}

"PRIDE &PEJUDICE &ZOMBIES "

این فیلم تولید سال 2016 هس ...توی این فیلم پره زامبی و کشت و کشتاره اما عشق هم به طرز عجیبی توش موج میزنه یه عشق از جنس خشونت و مبارزه :)

تازه نامبرده روی کلنل دارسی {شخصیت اصلی _مرد _فیلم } کراش زده :///////////

ولی یه ذره زیادی اوایلش مغرور بود :/

الیزابت شخصیت مقابلش یه دختر جنگجوئه و جسوره{نامبرده روی شخصیت و جسارت الیز هم کراش زده :/}

خیلی شخصیتش برام قابل تحسینه ...جوریه که من نمیتونم باشم یعنی در اون حد دل و جراتشو ندارم ...

فیلمش از اون دسته فیلم هاست که برای شخصیت پسرونه مغزمم جذابه و برای اخلاقیات دخترونمم دلچسبه اما بازم من فیلم های اکشن و تخیلی و ترسناکو با فیلم های رمانتیک عوض نمیکنم :)

 

پ ن 1:من به عشق از جنس خشونت اعتقاد دارم هر چند که یه جنگجو نیستم 

پ ن 2 :پیشنهاد میشه فیلمو  ببینید البته اگه زامبی دوست دارید :)

فعلا 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
حسان حسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی